пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Модуль turtle (черепаха)

В світі Python черепашкою називається об'єкт (виконавець команд), який нагадує звичайну черепаху, що повільно рухається, але виглядає як стрілочка(можна змінити на черепашку).
З її допомогою ми будемо малювати деякі прості об'єкти.
Коли ми хочемо створити новий малюнок потрібно вказати, що ми хочемо використовувати модуль «черепаха», для цього імпортуємо його написавши:

from turtle import * 

Для початку потрібно вивчити деякі команди:

color('red') задати колір лінії. в дужках пишеться колір англійською мовою.
left(45)  поворот ліворуч на 45  градусів від напрямку руху.
right(90) поворот праворуч на 90 градусів від напрямку руху.
width(3)задати товщину лінії, яку малює черепаха.
 shape("turtle") показати замість стрілочки черепаху.
Щоб намалювати коло потрібно написати:
circle(70)  70 - радіус кола(розмір), яке повінстю знаходиться ліворуч від черепашки.

Домашнє завдання
1. Вивчити всі команди.
2.Створити програму, яка намалює три   квадрати.(як зображено на малюнку)

Немає коментарів:

Дописати коментар