Ще раз повторити основні команди для малювання за посиланням1 і посиланням2
Програму Pyhton можна завантажити на комп'ютер за посиланням або використати онлайн середовище для малювання Python
1. Наберіть програму, яку ви написали на попередньому уроці. Сфотографуйте результат і програмний код та збережіть фото у ПАПКУ (Ім'я фото ваше прізвище 1)
2. Напишіть програму для створення будь-якого іншого малюнка. Сфотографуйте результат і програмний код та збережіть фото у ПАПКУ (Ім'я фото ваше прізвище 2)
Програму Pyhton можна завантажити на комп'ютер за посиланням або використати онлайн середовище для малювання Python
1. Наберіть програму, яку ви написали на попередньому уроці. Сфотографуйте результат і програмний код та збережіть фото у ПАПКУ (Ім'я фото ваше прізвище 1)
2. Напишіть програму для створення будь-якого іншого малюнка. Сфотографуйте результат і програмний код та збережіть фото у ПАПКУ (Ім'я фото ваше прізвище 2)
Немає коментарів:
Дописати коментар