Завдання 1. Будинок
Твоя
родина планує побудувати заміський будинок. Створи інформаційну модель цього
будинку в середовищі графічного редактора.
- Визнач мету побудови моделі заміського будинку.
- Визнач предметну галузь для розв'язування задачі.
- Визнач об'єкт моделювання та його властивості. Встанови, що із переліченого можна віднести до суттєвих властивостей будинку: кількість поверхів, кількість кімнат, кількість вікон, колір стін. Форма кімнат, розмір будинку та його кімнат, призначення кімнат.
- Задай значення обраних властивостей
- Встанови зв'язки між суттєвими властивостями об'єкта в межах предметної галузі. Визнач, чи пов'язані, наприклад, кількість кімнат і поверхів будинку з його розміром, кількість вікон із кількістю кімнат тощо.
- Створи та подай у графічній формі інформаційну модель – план будинку в середовищі графічного редактора. Створи потрібні зображення та підпиши назви кімнат.
- Збережи файл із моделлю з
іменем Будинок.jpg у своїй структурі
папок.
Зразок
Завдання 2. Твоя кімната
Створи інформаційну модель розташування меблів у кімнаті.
Визнач мету побудови моделі та відповідну предметну галузь для розв'язування задачі
- Визнач суттєві властивості меблів, зображених на малюнку. Ураховуй, які форми мають меблі, як вони розташовані. Встанови, які геометричні фігури можуть бути їх моделями
- Встанови зв'язки між суттєвими властивостями об'єктів у межах предметної галузі
- Обери зручне, на твою думку, середовище (графічний редактор, редактор презентацій чи текстовий процесор) для створення інформаційної моделі. Поясни свій вибір
- Створи модель засобами обраного середовища
- Збережи файл зі створеною моделлю з іменем Кімната у своїй структурі папок.
Немає коментарів:
Дописати коментар