Завдання:
|
створити Google-презентацію, Google-таблицю і форму для онлайн-опитування за допомогою веб-програм. |
Обладнання:
|
комп’ютер, під’єднаний до мережі Інтернет.
|
Хід роботи
1.
Запустіть браузер та знайдіть в Інтернеті
інформацію про свій населений пункт (тексти, зображення тощо).
2.
Увійдіть до свого облікового запису Google.
4.
Скопіюйте посилання для перегляду створеної
папки та надішліть його однокласнику або однокласниці та вчителю.
5.
Створіть у папці презентацію з двох слайдів.
6.
На першому
слайді створіть заголовок із назвою вашого населеного пункту. До підзаголовку
впишіть ваші прізвище, ім’я та клас, в якому навчаєтеся.
7.
До другого
слайда презентації додайте зображення пам’ятки і вкажіть у заголовку слайда її
назву.
8.
Дайте назву презентації за назвою свого
населеного пункту.
9.
Створіть у папці таблицю.
10. Вкажіть у таблиці вартість квитка з вашого
населеного пункту до Києва на авто- та залізничному транспорті.
11. Підрахуйте засобами таблиці, суму яку
витратить пасажир на подорожі туди і назад за місяць. (При умові, здійснення
поїздок лише по робочим дням за листопад 2019 року).
12. Дайте назву таблиці -
Подорож.
13. Створіть форму для
онлайн-опитування на тему «Подорож».
Внесіть до форми два запитання з відповідями різних типів, наприклад:
1)
«Чи доводилося вам подорожувати Україною?» з вибором однієї з двох відповідей
(«Так», «Ні»);
2)
«Яке місто (населений пункт) ви хотіли б відвідати?» з можливістю вибору
кількох відповідей (наприклад, «Київ», «Харків», «Одеса», «Інше»).
14. Дайте назву формі – Інформатика.
15. Надішліть форму
кільком вашим однокласникам для онлайн-опитування, додавши форму до
електронного листа.
16. Увійдіть у свою пошту
та перегляньте отримані листи, дайте відповіді на запитання в листі з
онлайн-опитуванням.
17. Закрийте всі відкриті
вікна.
18. Повідомте вчителя про
завершення роботи.
Зробіть висновок: які переваги мають
офісні веб-програми для колективного опрацювання документів порівняно зі
звичайними офісними
програмами.
Немає коментарів:
Дописати коментар